hämtade ut nya glasögon idag...

Idag hämtade jag ut nya glasögon till mig och till min yngsta dotter.
Jag har inga bra bilder att visa än, ska be mellantjejen fota dom när de sitter på, när hon kommer hem.
Hon är på Gröna Lund och kikar/lyssnar på Håkan Hellström.
Men håll till godo med dessa små knasiga bilder:




Ja de är väldigt lika bågar, men jag ville ha svarta bågar. Lite skillnad på kanten av bågen (vad det nu kallas)


det är inte lätt att fota sig själv... alla foton:jag
Dotterns glasögon kanske får fotas imorgon, återkommer.

Om ni minns så hade jag ju problem med skolan och registreringen, efter lite om och men så fixades det till. och jag fick pengarna från CSN i onsdags. Kändes mycket skönt. CSN var alltså väldigt snabba - bara skolan hade fått ändan ur och fixat till registreringen rätt.
Allmänt | |
#1 - - Martina:

Fin fint! Passar dig.

Och vad skönt att CSN var hastiga med utbetalningen!!



sv. Ska ordna spotify-inviten "in a minute" just nu sitter jag på toa. (fniss)

#2 - - soffie:

å va snygga ,jag måste med inköpa nya bågar å ska med ha avarta.vart är dina köpta för de gillade jag:)skönt att csn för en gång skull va snabba.kram

#3 - - Susanne P:

De var verkligen snygga! Skalmarna skilde sig lite men jag tycker att de var mycket fina, båda två.

Det är inte lätt men nya bågar...

Kram

#4 - - Trolda:

Du ser jättefin ut! Tänk vad snygga glasögon det finns idag! Jag hade glasögon i kanske 10 år, från 4 år till 14 ungefär...då var det populärt med FÄRGER...jag hade KNALLRÖDA...huuuu, inget jag skulle valt om jag behövde brillor idaig inte ;-)



Trolda - godkväll! =D

#5 - - Viktkamp:

snygga =) Sist jag köpte glasögon för två år sedan så köpte jag ett par lite enklare och ett par grova.. provade de grova häromdagen och mitt huvud har blivit för litet ;) haha

Tack för peppet, betyder oerhört mycket! Kramar

#6 - - Camilla:

Mycket snygga glasögon.

Bra val där.

Hahaha...nä,det är inte det lättaste,det där med att knäppa sig själv. Men du ser...du lyckades ju :)

Tur att det löste sig..det där om skolan,menar jag.

Kram!

#7 - - Agneta:

fina bågar! Det gör väl inget att de är svarta bägge två, skalmen skiljer ju sig åt! Riktigt snygga!

Skönt att det ordnade till sig med Csn så snabbt!

#8 - - Aggie:

Snygga bågar, dom klär dig verkligen, du är vacker ju!

Jag har också nya bågar men dom är lite tyngre än dom jag har nu så jag har svårt att vänja mig.

Skönt att det ordnade sig med CSN.

Agneta kram

#9 - - Ylva:

De var fina på dig! Alla glasögon blir fula på mig, förutom solbrillor som kan få mig att känna mig cool, haha. Jag har så starka glas så ögonen blir små och pliriga... Kram!

#10 - - ejmis:

Jag behöver också nya glasögon snart. Dina är jättesnygga!!

#11 - - Linda aka Javamorsan:

Skönt att det löste sig med pengarna. Sånt där kan göra vem som helst galen!!!



Snygga glasögon. Jag skaffade nya för två veckor sen. Inte haft sen jag var typ 15 så det var dags. Två par för mig med. Ett par svarta och ett par röda :)



Hoppas du får en kanon afton nu vännen Kramar

Upp