jag försökte...

Jag försökte kolla på en film med maken, på bioduken såklart.
Men alltså jag kan inte se den, jag mår bara dåligt.

Sanctum

En film om att dyka och utforska grottor.
Jag får panik och ont i magen bara jag ser det.


filmklipp lånad från youtube
Nöje | |
#1 - - Ama de casa:

Då ska du nog inte se såna filmer...

:-)

#2 - - soffie:

oj vad handlar den om har ej hört något om den men mår man dåligt av nån film ska man inte kolla på den,kramen

#3 - - Fnulan:

Vad synd att er stund på bio inte blev så mysig som man kanske hoppas på! Du får välja film nästa gång!

KRAM

#4 - - Aggie:

Usch nej inte dyka och absolut inte ner under saker under vattnet, är helt ense med dig.

Det är intressant det du skrivit om det här med att ändra sin vikt, jag har ju samma problem och har försökt komma på när det hände och varför. Plötsligt var jag inte jag längre, fast jag finns där inne.....Märkligt.

Agneta kram

#5 - - Diana:

Sätt på något feelgood istället så ska du se att det blir bättre!

Upp