kapitulerar igen...

Jag kapitulerar igen...

Nu har även jag börjat med Wordfeud...

Jag som sagt att jag INTE skulle börja, började idag nere i tvättstugan.
Perfekt sysselsättning där nere, dottern och jag satt och spelade medan tvättmaskinerna och torktumlarna gjorde jobbet.


foto:jag
Uppdatering: Om ni vill lägga till mig så heter jag: Misan*
Nöje | |
#1 - - carina:

Roligt med lite sysselsättning :)

Ha en fin kväll!

Kramen♥

#2 - - ejmis:

Vill du spela så heter jag JeMid.

Jag är också fast!!

#3 - - Agneta:

jag ska INTE börja, puh! JAg är som du, fastnar alltför lätt i saker o ting. Just nu är det Mahjong som är det som tar en massa av min tid

kram

#4 - - Anonym:

Oj, vad alla blir "bitna" av detta spel!



Kati

#5 - - Anonym:

Oj, vad alla verkar bli "bitna" av detta spel



Kati

#6 - - soffie:

å jag måste helt enkelt skaffa mej en ny telefon:) må gott

#7 - - Viktkamp:

Det är ju så kul :D

#8 - - Nellie-Sockertussen:

ALLA är beroende av det där spelet.... Kanske ska man ta o ladda ner det ;)

#9 - - Martina:

Jag gillar att spela men är inte beroende har jag kommit på.

Vi reste ju iväg i helgen och jag blev inte ens nojig över att några av spelen skulle riskera att vinnas av motståndaren för att jag inte "kunde" lägga något ord medans jag var i Tallinn!

#10 - - Sara- Mamma till Yrla och Noel:

Ja e total såld på wordfeud, ja älskar de å de hjälper mej med min dyslexi :)



Jag både byxorna å tröjan är från gina :D ja älskar dom, men måste gå ner lite mer i vikt så dom inte sitter åt så förbannat runt magen

#11 - - Nett:

Ser här vad du heter.. lägger till dig ;) Du fattar vem jag är när du ser mitt nick :) Kram

Upp