lite nervöst...

Igår kväll så jobbade jag för första gången på över en månad och det var faktiskt lite nervöst. Skulle jag komma ihåg koden, lösenordet och ja ni förstår. Men det gick mycket bra. Vissa av de boende kände jag igen sedan tidigare och vissa boende var nya - men det var lika trevligt som vanligt att jobba. Tog ut en dam på en kort promenad i höstsolen och hon blev så glad. Hon frågade om hon inte kunde få åka ut i luften en liten stund och jag hade tid över, så hon fick en varm filt runt sig och så gick vi ut en liten stund, men det blåste ganska friskt så en kvart fick räcka. Hela kvällen flöt på bra.


Runt huset gick vi och ner till sjön, fast nu är det lite mer höstfärger ute än vad fotot visar...
foto:jag
Vardag | |
#1 - - carina:

Man brukar fort komma in i gängorna :)

Ha en fin kväll!

Kramen♥

#2 - - Anonym:

Ja, efter ett tag är det som om man aldrig varit ifrån det!



Kati

#3 - - ♥ Carina ♥:

Det sitter i ryggmärgen det där med jobbet :)

Vad skönt när det finns en stund över så man kan ge det där lilla extra :)

Kram

#4 - - Camilla:

Vad bra att det gick bra. Det brukar göra det. Men man vet ju inte förrän man gjort första dagen :)

Kram och god morgon!

#5 - - Din hemliga bokvän:

Det är din hemliga bokvän från Pocket & Prassel som tassar omkring här på din blogg. När jag återkommer hoppas jag att du har lite mera tips till mig om vilka slags böcker du gillar. Vi ses!

#6 - - Sussi:

Härhemma ligger kanten av vägen full med oranga blad redan. Nu går det undan..



Skönt att du kom ihåg allt. Ibland har man varit ledig liiite för bra och glömt. Har hänt mig!

Tänk att den lilla kvarten kan göra en människa så glad. Måste vara frustrerande att inte kunna ta sig ut i den friska luften själv. Bra att du hade lite tid över..



Kramisar

#7 - - Husfrun:

Sifferkoder brukar sitta nånstans i ryggmärgen trots att hjärnan inte tycks minnas dem ;)

Låter som att du hade en trevlig dag på jobbet.

#8 - - Fnulan:

Klart att du fixade det vännen!!!!

#9 - - Ama de casa:

Den där ringrostigheten brukar försvinna redan i dörröppningen ;-)



Ser jättefint ut det där boendet!

Upp