några böcker utlagda...

Nu har jag varit ner och handlat och några av böckerna är utlagda.
Jag passar på att lägga ut flera böcker idag, de där böckerna som jag har läst och bara travat i bokhyllan, dom böckerna ska nu få förgylla någon annans dag.


nu finns det några böcker utlagda runt om i Farsta. foto:jag

Ska snart ta en promenad i höstsolen och tar nog med mig några fler böcker då.
Tips | |
#1 - - Ann Catrine:

Det känns som om jag kommer att göra det här

lite då och då...

Oavsett om det är bok-bytar-dag eller inte.

Så roligt att glädja andra ju!! ;-)



Svar: Tror jag gör som du säger,

målar bordet vitt imorgon...

#2 - - Lejonkvinnan:

Trevligt påfund det där :)



Kram

#3 - - soffie:

va bra sätt att ge bort sina böcker på,har läst alla utom den på den första bilden attans att jag ej bor där du bor;) kramen

Upp