...och några till...

Nu är några fler böcker utlagda. Nio böcker allt som allt är utlagda idag i Farsta med omnejd med en lite
varsågod- lapp på.


foto:jag

Det här var riktigt trevligt så jag kommer nog fortsätta att lägga ut lite böcker lite då och då så att de kan få roa även andra...
Tips | |
#1 - - Ann Catrine:

Det var ju jätteroligt,

men jag lade bara ut 3 jag...



Lyckades du se när någon la beslag på läsningen?

Undrar vad de tänkte ;-)

#2 - - maria:

vad roligt :) dem kommer att uppskattas :)

jag återkommer med förslag om fika :)



kramar fina du <3

#3 - - martina:

Just nu har jag 3st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första kan du vinna en riktigt ball earcuff från Delicious Design.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/



I den andra kan du vinna en valfri produkt från Runns.se eller Erikasgarderob.se till ett värde av högst 250kr.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



Och i den tredje tävlingen är det ett hemligt skönhetspaket från UpBrand.se som ligger i vinstpotten!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7275/7275/



Hoppas att du har en bra kväll! :)

#4 - - Agneta:

precis sådär brukar jag göra med mina pocket, lägger ut dem på en rastplats när vi är ute med husbilen, ställer dem på en hylla i sophuset härhemma eller ger dem till någon. Ibland skriver jag en liten rad på första sidan men oftast inte.

Nu är dina ju utlagda hemmavid dig, vore kul om du fick reda på någon som tagit en sådan bok och som berättar det för någon att "wow, jag hittade en bok"...spännande!

#5 - - Emma:

sv: aah men den såg faktiskt bra ut. kanske måste kolla om jag hittar den sen när jag har läst alla mina böcker som jag inte har hunnit igenom ännu, haha ^^ bara beställer o beställer fast jag inte hunnit läsa det jag har ^^

#6 - - Bea:

Hej! titta gärna in på min blogg, läs några inlägg, vem vet , kankse gillar du min blogg. bara trevligt med fler besökare =)



och glöm inte att titta in på min bloppis, samt att trycka på länken nedan där även du kan få chansen att få vinna en ny dator.



MVH Bea



http://www.studeravidare.se/bloggc?id=c6wvrxpxvow

Upp