salmiak- créme - ett godis tips...

Nej jag lovar det ska inte bli en tipsblogg, men jag måste tipsa om en godsak.

Ni vet Nöt-crémen som finns - dom firar 50 år nu i år, så nu lanserar dom en ny smak.
Salmiak!

Först var det väldigt skumt att äta "nötcreme" som smakade lakrits och som hade lite av "nötbitarna" som finns i nötcremen, fast det var som små mjuka lakritsbitar.
Men sen, mmm så gott det var. Nu ska jag bara leta efter några fler salmiak-créme, fick en "påse" av maken igår och vill ha fler.

Tips | |
#1 - - Camilla:

Och jag som älskar lakrits. DEN måste jag prova.

Kram!

#2 - - Ann Catrine:

Klart du ska fortsätta tipsa!

Och det där ska jag testa..



Jag kan å andra sidan tipsa dig om att nu är dags för Pocket & Prassel igen!

Gå in på www.enbokomdagen.blogspot.com och läs mer..



Ha en bra onsdag vännen!

#3 - - Husfrun:

Lite tips här och där i en blogg är ju bara toppen. Och det här lät för gott för att vara sant :)

Kram.

#4 - - Aggie:

Låter så där, men kan tänka mig att dom fått fram en sensationellt god smak! Ska också se om jag hittar och sen prova.

Agneta kram

#5 - - Lars Tidén:

Hållplatsens t & T säljer Salmiak-Crémén, www.lakritshandel.se

Upp