studentpuben...

Har vart på studentpuben för första gången och är sjukt trött nu. Tog två stora öl till en kostnad á 25 kr, så 50 kr för båda två - billigt. Dricka öl en onsdag eftermiddag kl:15 hör inte till vanligheten kan jag säga och snart kommer jag somna känner jag. Sov gott...
Nöje | |
#1 - - soffie:

mmm härligt att va student å billig öl mums!!!

#2 - - Agneta:

låter som en alldeles utmärkt pub för en fattig student :-) två öl för 50 kr är ju ett fynd!

#3 - - Anonym:

Hej!



Hoppas studentskan har det bra!



Kram!



Kati

#4 - - carina:

I bland måste man få unna sig och ha lite roligt oxå :)

Och två öl 50 kr är ju ur billigt!

Kramen vännen♥

#5 - - Helene:

Student-priser ÄR BRA = ))

Ha en härlig torsdag.

Kram Helene.

#6 - - carola:

mmmm vad jag saknade att dricka kall öl förra veckan.

Vet inte hur många lemonade och Ice tea jag drack.

Gik ju bra det också.



Haft en drömvecka...sol, bad, god mat, inga måsten..

kram kram

Upp