tur man har föräldrar...

Tack mamma och pappa för lånet!
Vilken tur jag har som har er som alltid ställer upp, i alla lägen.
Även när skolan och CSN krånglar.

Angående mitt förrförra inlägg, om kärlek.

Det är min mamma som har lärt mig vad medmänsklighet är och att vi alla är precis lika mycket värda. Tack mamma för denna helt ovärderliga kunskap.
Den borde alla barn få ta del av.
Jag älskar dig mamma av hela mitt hjärta


foto:jag

(förlåt mamma för valet av bild, men jag tycker ni är så fina, trots "grimas")
Familj | |
#1 - - carola:

åh så underbart att ha sådana föräldrar.



Mina svek när jag behövde dom som mest, trots att jag är vuxen kan jag behöva mina föräldrar.



Asperger, huh det låter tufft och jobbigt.

Hur gammal är hon och hur har ni upptäckt det?



kram

#2 - - Martina:

Jag tycker det var en fin bild jag. Hon ser lite full i fan eller full i skratt ut :-)



sv. Ja, vi har också maskinen i lägenheten och det är inte mer än max en meter från tvättkorg till maskin och ännu mindre från maskin till torkställningen och sen max en meter från torkställning till strumplåda....

#3 - - Marie:

Man slutar inte vara förälder även när barnen blir vuxna, det behövs hjälp med (som i ditt fall) lån av pengar, barnvakt eller något så simpelt som skötselråd av blommor;)

Nu kanske man inte KAN hjälpa jämt, men man försöker så gott man kan.

Härligt att dina föräldrar kan ställa upp.



BTW 1: min svägerska (alltså J:s syster) och din mamma är vänner på FB och partikamrater!

BTW 2: min yngsta dotter känner till DIN yngsta dotter genom deras gemensamma intresse musik (MCR).

(Cyber)världen är liten;)



Hoppas du får ett härligt fredagsmys!

Kram♥

#4 - - soffie:

underbara föräldrar du har :) jag har med tur som har föräldrar som hjälper mej då det blir svårt!kramen å må gott

#5 - - Kristina:

Kanon! Och jag lade märke till att du skrev "pappa" den här gången :)

#6 - - mammakero:

Vilka härliga föräldrar (jag menar både mor och styvfar)du har!

Svarar på frågan om vilken blomma, som är bollarna.

Det är fröställningarna efter anemonens blomning!

#7 - - Nett:

Vilken underbar mamma som ställer upp :) Och visst är de fina :) Kram

#8 - - Ninni:

Härligt med föräldrar som ställer upp när man är i nödläge!Hoppas det löser sig för dig och att du snart får ditt studielån..tänk att det ska vara så krångligt.



Vi ställer upp för våra barn i vått&torrt, och det gjorde mina föräldrar också.



Stor kram

Upp