vissa dagar börjar inte så bra...

Ja måndag igen och just denna måndag började inte så där jättebra. Men det går nog att fixa till, hoppas jag. Brinner man för något så måste man såklart få ägna sig åt det - ibland krockar det med annat, men detta "annat" går nog att skjuta på. Så det ordnar sig nog tillslut. Väntar bara på ett telefonsamtal som ger klartecken och en ny tid.

Snart ska jag iväg till skolan och jag ska luncha med en "gammal" klasskompis så det blir till att åka iväg lite tidigare. Det ska bli mycket trevligt att träffas och få prata lite.

En uppdatering om tvättstugan: Nja så många maskiner bokar man egentligen inte. Man bokar två maskiner, men kvinnan som hade maskin 5 och 6 blev klar efter endast en timme så jag fick överta hennes båda maskiner - vilket gjorde att vi kunde tvätta allt och slapp vara allt för länge i tvättstugan. Många av er tyckte den var så ren och fin och ja det är den nog nu. Den ser helt klart bättre ut nu än vad den gjorde för ett år sedan när jag var där sist...


jag måste fixa all min chili ikväll. frysa in, hacka och kanske torka lite... foto:jag
Vardag | |
#1 - - Therese:

Hoppas att dagen utvecklas till det bättre! Har du odlat all den där chilin själv?

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas att dagen blivit bättre och bättre nu! Kram

#3 - - Susanne P:

Hoppas att dagen blev lite bättre än den börjat.

Kram

#4 - - Agneta:

då hoppas jag att din dag blev bättre sedan och att "annat" får ske vid senare tillfälle :-)

kram

Upp