30 grader i februari...

Först missade jag denna helt underbara serie, jag vet inte riktigt varför men jag trodde inte att jag skulle gilla den.
Men råkade så klart se ett avsnitt mitt i någonstans och fattade ingenting
men blev endå fast.

Så jag fick titta på alla avsnitten i rad på datorn för att komma ikapp och för förstå.



Och kvällens avsnitt - som var det sista var riktigt jobbigt att se.
Jobbigt men vackert.
Jag tror nästan jag grät mig igenom hela avsnittet...
Tips | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja jag har oxå gråtit... oj så tårarna har runnit!!



Kram <3

#2 - - Lotta:

Denna serien har jag missat, kanske tur det för då kanske jag inte kunnat sluta gråta även när serien var slut. Men nu blev jag så nyfiken så att jag kan nog inte hålla mig.

Hoppas din påsk varit bra!



Kram

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan !



Jag har inte tittat på den, så då tänker jag inte se den nu heller. Tack jag gråter så ofta åt ingenting i bland.Det är väl en liten åldersdepp.Fast oftast är jag glad och fnittrig.



Den här nya Alcatraz såg Du den då.Samma regissör som Lost, bevare mig väl.Nej den får nog vara.Bra mycket roligare läsa bloggar. De är ju på riktigt.



Var rädd om Dig.

Må så gott.



Kram Mi

#4 - - carina:

Har sett några avsnitt. Maria Lundqvist är bara för härlig :)



Hoppas du haft en fin påskhelg!

Kramen vännen♥

#5 - - ejmis:

Jag har verkligen gillat serien...utom sista avsnittet som jag tyckte var riktigt uselt. =/

Upp