är alla mammor lika skadade?

Jag funderar på om alla mammor är lika skadade som jag är. När mina tjejer har födelsedag så tänker jag alltid på hur just den dagen var för x-antal år sedan - alltså den dagen de föddes. Och jag vet nästan exakt hur vädret var dagen innan förlossningarna.

Idag satt jag på en föreläsning i arkeologi och kikade på klockan och tänkte direkt att: för 17 år sedan så låg jag på uppvaket och Erika var 4 timmar gammal.
Jag menar - är det normalt att varje år tänka så här? Gör alla mammor så? Gör även pappor så tro? Jag tror inte riktigt att min älskade man gör så nämligen (men jag vet ju inte helt säkert)...


Jag med mina fina döttrar för 13 år sedan...
Barnen | |
#1 - - Madde / Mamma och blivande fröken:

Jag är absolut så. Tänker nu gjorde jag så där för så många år sedan. Fast jag har bara 1 barn så jag kanske är udda för de ;).

#2 - - dianasdrommar:

Håller med :) kram Diana

#3 - - inger stark:

jag gör så älskade dotter och även när barnbarnen fyller år även om jag när det gäller de sistnämnda inte kommer i håg väder, jo för några av dem, Sara, Kalle, Emelie, Erika och Linda

#4 - - Julia:

Japp det tror jag, jag gör det i alla fall.

Jag tänker även tillbaka hur det var då jag fyllde lika mycket dom mitt barn, vad jag fick i present och så :)

Upp