aspergercenter...

Snart ska jag åka iväg in till Aspergercenter
del 3 av 4 på kursen som jag går där.

Jättebra kurs som verkligen får mig att "förstå" min dotter på ett helt nytt sätt.
Och som bonus så får jag träffa andra föräldrar som sitter "i samma sits" som jag.

Efter att jag har vart där så ska jag träffa Ewa - Tjejmorsan.
Vi ska fika och jag ska vara "intervjuoffer" inför en skoluppgift.
Men jag kan tänka mig att vi kommer att komma in på en hel massa annat också.

Återkommer...

utbildning | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Hur menar du nu?? Vi kommer in på annat?? Hihihihiihi :)



Kram finaste och ha en toppen kursdag idag :)

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Har gått något liknande. Dock hamnade jag i en grupp för mindre barn. Skall försöka få komma till kursen för lite äldre barn :)

#3 - - Agneta:

hoppas det fortsätter vara givande för er!

O att ni hinner med litelite på skoluppgiften oxå ;-)

ps, behövde stelkrampssrutan på grund av sår som uppkom i en situation som uppstod på jobbet. Ibland har man inte läget helt under kontroll med vissa...

#4 - - Anonym:

vilken vacker bild!!!

va roligt att träffa en bloggvän:)

vilken bra kurs det verkar va,jag ska med iväg på en sån kurs för min son har ju med fått en diagnos add,kramen

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det var supertoppen att träffas idag :)



Kram

#6 - - Sandra:

Verkar som ni haft en toppendag! Ska bli så roligt att få träffa dig! Kram!

Upp