avslutad påskmiddag...

Nyss kom vi hem från mina föräldrar där vi ätit påskmiddag. Mums, mammas goda potatisgratäng, lammstek och sås - det kan inte bli så mycket bättre än så.

Sedan hallonpannacottapaj till dessert, den satt bra den med.


ursäkta livskvaliteten, tog med mobilen.

När vi åkte till mina föräldrar var det halv snöstorm ute.
Och när vi åkte hem så låg snön kvar på backen - trist.

årstider | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det finna ju aldrig mat som är så god som mammas :) Tänk att det alltid är så :)



Mysigt att få bli bortbjuden på middag :)



Kram

#2 - - Maya:

Kikar in och önskar er en Glad Påsk!

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Det ser verklige jättegott ut allting! Glad Påsk!

#4 - - jessica:

idag hoppas jag snön är borta, det är den här och solen skiner=) Glad Påsk!!

#5 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Hej!



Tittar in och önskar en Glad Påsk! :)



KRAM!

#6 - - Sandra:

ÅH, det såg gott ut! En riktigt GLAD PÅSK även till dig fina!! Kramar!

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Vilken kalaslunch. Det borjar riktigt att vattnas i munnen pa mig.



Glad pask pa dig!

;)



Halsningar

Yohanna

#8 - - carina:

Önskar dig en fin Påskafton vännen!

Kramen♥

#9 - - Anonym:

mums va mycket gott å du den där hallonefterrätten ser ju supergod ut,har du nåt recept på den?

#10 - - Fnulan:

Men vad gott!!! Hoppas du njuter min vän!

PUSS

#11 - - Ninni:

Mmm den pannacotan ser ljuvligt god ut=)



Ha en fin dag.kramen

Upp