bloggminglet i bilder...

Jag insåg att jag fotade väldigt lite under bloggminglet.
Och vissa bilder som jag fotade är nog inte ens värda att visa.
Men lite bilder finns...


Jag har umgåtts med väldigt många fina och härliga bloggmammor (jag skriver bloggnamnen på alla) bla:
Tjejmorsan, Lillboda, Ytterligare, Madelein, Underbaraungar, otjejen, Niehoff, Ceccesblogg, Elsklingen, Anouk, Fnulan, annakarlsson och många fler...




Utställare var bla: Myza, Pino, Bloggfamiljen, Happybling, Solentro, Dotto m.m.



Ja det var mitt bloggmingel i bilder...
Återkommer lite senare med ett inlägg om "Frukostmarodörerna"...

Bloggevent | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jättefina bilder :)



Ja frukostmarodörerna är värda ett helt eget inlägg med en liten "tagg" mot hotellet!!



Kram finaste

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Ni verkar ha haft det kanon av vad jag har kunnat sett här och där i bloggvärlden.

Lite avis blir jag ;)



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle bli sugen ;)

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/april/real-life-syskonskaran.html

#3 - - Brassemamma:

Jag tycker du tog en del bilder ändå. Och väldigt fina är de också!



Sv. Förlåt att jag aldrig svarade din kommentar hos mig. Den där tiden precis innan och precis efter förlossningen var inte helt lätt. Men nu tar jag igen det!



Läser du till arkeolog? Det verkar så spännande! Det var ett av mina drömyrken innan musiken tog över. :)

#4 - - ♥ Sojka ♥:

Låter som en bra utsikt ni fick! Nja riktigt så var inte vår utsikt! :) Men nära inpå. Var på andra sidan tåget.. :)



Kram!!

#5 - - Annah:

Men du verkar ha mer bilder än mig... jag litade på alla andra ;) Får nog fota mer i helgen tror jag. Kanske ska släpa med mig stora kameran ändå.

Upp