en tröttdag idag...

Idag har jag en av mina tröttdagar, någon har liksom dragit ur proppen. Jag var i och för sig och tränade ett pass idag på morgonen/förmiddagen, men sen har jag mest vilat och sovit. Försökte plugga lite med lyckades somna hela tiden. Har kört en disk och en tvättmaskin, ska försöka dammsuga lite men får nog lov att vila mellan alla moment.


Jag vet ju att jag behöver träna - även på tröttdagar...

Det är så jobbigt när de här tröttdagarna kommer - inget jag gör tar bort tröttheten. Kaffe hjälper inte, träning hjälpte inte heller, bra mat hjälper inte - jag är trött och somnar vilket som.

I förmiddags låg snön kvar på marken på skuggsidorna.



Och igår kväll hade vi ett lokalt ovädersmoln över oss/vårt hus. Riktigt stora tunga snöflingor släppte det ifrån sig men bortanför molnet så var himlen klar blå och solen lyste.



Nej dags för en vila på soffan igen så att jag orkar laga lite middag till familjen sen.
Sjukdom | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vet du vännen, det måste vara nåt i luften??! För jag har varit dödligt trött idag :(

Borde ha läst MKT mer än vad jag har gjort men jag har liksom ingen ork...

Och ja, jag vet att det straffar mig sen men vad fan...

Nej vet du vad!! NU behöver jag bloggmingel och champange!!! Skratt och goda vänner och skita i allt vad studier heter en helg!!



Kram

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack jag är glad att det gick bra! Skönt att det inte var så allvarligt :-) Alltid jobbigt när sådant händer.

#3 - - Agneta:

åh, sådana där dagar är så jobbiga när de infaller! De har nog med våra sjukdomar att göra, så det är väl bara att vila o sova tills ny kraft återvänder?!!

kram

#4 - - Ingrid:

har med en tröttdag... sov tre timmar när jag kom hem från jobbet (där rök min lediga eftermiddag..)

Upp