fest på gång och utgrävningen närmar sig...

I helgen blir det Bloggmingel i Älvsjö.
Jag riktigt längtar.
det är inte ofta som jag kommer ut på fest längre och vad kan då bli bättre än att festa med nya (och gamla)
bloggbekanta.
Bloggminglet 2012


Skor och väska inför kvällens middag och fest är valda.
Tur jag har en tonårsdotter som älskar skor och väskor.
kanske kan jag låna något snyggt smycket av den andra tonårsdottern, det återstår att se.

Men sen närmar sig också utgrävningen som jag ska på med skolan.
Och jag börjar fundera på väska till detta.
Det ska vara en väska som tål regn, rusk och utevistelse en hel dag.
Och den ska kunna rymma matlåda och i alla fall en loggbok och kanske lite ombytes kläder
(vi vet alla hur majvädret i Sverige kan vara).
Så mitt val faller på någon av mina Willvinväskor såklart.
Dom tål väder och vind och de rymmer mycket. Perfekt alltså.


Willvin - ryggsäcken eller "vanliga" väskan... ?
Bloggevent | |
#1 - - Trolda:

Åh vad spännande o kul det låter m bloggmingel! =D Snygga skor o väskor. Jag hade nog valt ryggsäcken till utgrävningarna - då har du ju bäda händerna fria!



Trolda

- kramar =D

Upp