inbjudan till fest...

Idag fick jag en fin inbjudan till helgens festligheter.
Det är inte varje dag det dimper ner ett så vackert inbjudningskort i min brevlåda.


Nu närmar sig helgen med stormsteg...
Bloggevent | |
#1 - - carina:

Kul att få gå på fest.

Inte var dag man får det :)

Kramen vännen♥

#2 - - Julia:

Jag fick också min idag :)

Tack för hörselskyddet, töserna blev superglada, ses snart :)

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det ska bli så kul :)



Ja jag undrar verkligen HUR Guldfynd tänkte när de skickade den där till mig ;) Hmmmm.... skratt



Kram finaste <3

#4 - - vuxenmamman:

Så trevligt ni får det. Ha det så kul!

KRAM

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja det var en toppenkväll och precis INGA bebissaker :) Thank you God!! :)

Det var endast och åter igen endast saker till en kvinna :) LOVELY!!! :)



Kram och ha en underbar dag <3

#6 - - Agneta:

kan nog bli en toppenhelg detta :-)

önskar er en riktigt riktigt riktigt trevlig helg!'kram

Upp