ja jo jag ska...

Jo jag ska ju gå ner i vikt - så småningom.
Men när ens barn fyller år och önskar sig smörgåstårta och marängsviss - ja men vad gör man inte.
Klart man lagar både smörgåstårta och marängsviss.

Så nu sitter jag här med matkoma...


smörgåstårtan med nästan bara skaldjur på.


marängsviss med hemmagjord kolasås och chokladsås.
mat | |
#1 - - soffie:

mums va gott å självklart käkar man då:) kramen

#2 - - En pojkmammas vardag - Livet på torpet:

Helt rätt !! Är det kalas så är det :)

#3 - - Madde / Mamma och blivande fröken:

Åh gud så gott! Blev riktigt sugen :)

#4 - - Maya:

men hallååååååå... det där hade jag behövt! Fick knappt i mig en macka som kvällsmat... illamåendet tar överhand :(

Eller snarare oron :(

orkade än midre laga något, fast jag borde. suck

Men som de säger ...efter regn kommer solsken ! Ge mig sol NU!

#5 - - Nina:

tack så mkt! :D

#6 - - Ama de casa:

Åh vad gott! :-)

#7 - - Agneta:

ahhhhh, precis sådan bilder man inte behöver när man sitter med värsta sockerabstinensen ;-)

ser sååå gott ut!

Upp