jag vill ha sol...

Nu är jag trött på det här kalla skitvädret. Jag vill ha sol och värme. Min kropp värken som tusan och jag skulle egentligen behöva ta mer värktabletter - fast det får jag ju inte. Nej nu vill både jag och min kropp ha värme...

Men ikväll blir det bloggevent - Loppi.se anordnar sitt We R family på Fotografiska museet och jag har fått äran att gå med Ewa och Solveig. Det ska bli mycket trevligt. Hoppas bara att vädret kan lugna ner sig lite så vi slipper regn och rusk när vi ska promenera dit. Vinterkappan lär få åka på i alla fall tyvärr....

Jag hoppas jag får träffa en hel hög med trevliga bloggare - tyvärr är jag lite för blyg för att promenera fram till någon "okänd" - så om ni känner igen mig och vill prata så kan ni väl bara hojta till ;)


Bloggevent | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Stor kram till dig finaste :) Och du, nästa helg då är det paaaaarty :)



Kram <3

#2 - - Linda w L2K:

Eftersom jag är världens sämsta på att känna igen folk så måste du heja på mig! Jag vet att du vet hur jag ser ut! Å andra sidan kan jag ju leta rätt på Ewa. ;o)

#3 - - Julia:

Vi ses i eftermiddag, jag ska gå med min kompis Anna http://familjelivskaos.blogspot.se/

Det är första gången hon går på ett bloggevent och hon kommer även på bloggminglet :)

#4 - - Agneta:

Hoppas du/ni får en riktigt riktigt trevlig kväll!

kram

#5 - - vuxenmamman:

Då får det bli din utmaning nu då- bara bestäm dig för att alla är likadana och gör det. Gå fram och säg; Hej det är jag som är....och jag som bloggar som....

Lätt som en plätt ;-).



KRAM

#6 - - Anonym:

blä vi har med skitväder ,bara 2 grader här å regn å blåst, ha nu en mysig helg trots vädret!

#7 - - Nina:

såg du mig? =)

#8 - - Fnulan:

Hoppas att du hade det superbra!!!

KRAM

#9 - - Ama de casa:

Här är det jättemycket sol nu :-)



Vilket trevligt evenemang :-)

Upp