långfredag...

Igår skärtorsdag gjorde vi inget speciellt alls förutom att inhandla påskmust och annat som hör påsken till. Men idag, långfredag så ska vi hem till mina föräldrar på påskmiddag. Lammstek med potatisgratäng och gräddsås - så gott. Mammas mat är alltid mammas mat - den är bäst. Jag har gjort en påsktårta till fikat, det blev en pannacottacheesecake med hallon och citron. Bilder får ni senare ikväll.

Glad Påsk önskar jag er alla!



Ja vi har godis kvar från det stora ägget.
livet | |
#1 - - Ninni:

Mmmm pannacotta bland det godaste som finns=)



Fast lamm, njae är inte så förtjust i det, men maken älskar det. Så det är bra när man käkar på restaurang, då kan han beställa det=)

I Thailand åt han fina lammkotletter, smakade en liten bit den var okey=) Benen gillade en vovve mycket.



Ha en fin eftermiddag/kväll, kram

#2 - - Nett:

Vad gott med middag borta :)

Jodå, man kommer ihåg att fota, skulle ma inte hinna med det så tar man bara och skriver typ fotopaus vid den tidpunkten :) Kram

#3 - - Linda:

Hej Marie-Louise!

Jag har just ätit upp mitt godis, som jag fick i påskägget :-) Svarade dig i min blogg - skickar gärna ett gratis prov på Odens dryga salva, mejla din adress så postar jag :-) [email protected]



Vad kul att du också gillar arkeologi! Det blir aldrig tråkigt, finns alltid något nytt eller gammalt :-) att fundera över!



Hoppas du får en fin påsk!

Linda

#4 - - Trolda:

Låter super-gott! Ha en riktigt fin o GLAD PÅSK!!! =D =D =D



Trolda - kramar =D

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Mums är mitt enda ord!!! :)



Kram

#6 - - ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet:

Ett sånt påskägg skulle inte vara fel nu ;)

Upp