mammablogg date i juni...

Den andra juni är det mammablogg event i Göteborg.



Än så länge vet jag att det blir jag, Ewa och Solveig som åker ner.
Kanske följer en av Ewas döttrar också med.
Vi ska ta tåget ner och kollar redan nu för fullt på bra biljetter.
Så att vi vet säkert att vi får bra sittplatser bredvid varandra.

Jag längtar faktiskt redan nu. Jösses så roligt det kommer bli.
Vi kommer väl prata hål i huvudet på varandra och på alla medpassagerare...
Bloggevent | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jaaa det ska bli så kul och jag längtar sååå mkt :)



Kram

#2 - - Lotta:

Vad roligt! Kul att ha äventyr att se fram emot :-)



Kram

#3 - - Solan:

Ser så fram emot det. De kommer bli så skoj.

Kram

#4 - - Ninni:

Va kul=)

Och chokladägget såg mumsigt ut. Ha en fin dag, kram

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja jag är nog oxå ganska säker på att jag vill ha någon långklänning på mig men får ju världens beslutsångest ALLTID ;)



Kram

#6 - - Ama de casa:

Vad roligt det låter :-)

#7 - - Anonym:

men å va roligt!!

Upp