soffhäng idag...

Idag har vi en riktig slappdag här hemma. Vi, mannen och jag, har legat och kollat på tv - första gamla avsnitt med Arkiv X och sen SVT`s Vem vet mest. Nu blir det nog fortsättning på slappandet - i soffan framför tv:n. Det är ganska skönt att ha slappdagar tycker jag, jag behöver sådana dagar i alla fall.


Mina yngsta går med snabba steg mot Gamla Stan - bilder från gamla stan vandringen får ni senare.
Nu ska jag fortsätta slappa.
Familj | |
#1 - - Emma:

Nej utan regn klarar man sig helst :)..

Men det är bara till att tvinga sig ut :)

#2 - - Agneta:

har en sådan dag jag med, fick dock avbryta den innan för att ge mig ut på vårjackejakt med dottern en stund. Inser att hon inte kan komma till skolan med en vinterjacka när graderna passerar 10-15...stackarna!

#3 - - Kenneth:

slappa är skönt o välbehövligt ibland :)

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Gud så skönt med en slappar dag!! Jag måste ta tag i mina studier i morgon :( Usch det är som om jag inte riktigt hittar energi till det :) Måste leta!!



Kram

#5 - - Lotta:

Slappardagar är helt underbart skönt :-) Snart ska jag me ha en sådan dag med bara soffhäng och tv tittande.

Men i väntan på den så säger jag

gonatt :-)



Kram

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Slappdagar är ju så underbara. Och behövliga mellan varven.

Hoppas du får en fin start på veckan nu Kram

Upp