studentskiva...

Snart tar min äldsta dotter studenten, herre gud vart försvann alla åren.

Idag var det iaf studentskiva och vi föräldrar fick äran att vara med under middagen.


lite bilder från festen...


dom fina tjejerna. Min dotter och hennes fina vän <3
Barnen | |
#1 - - Petra:

ja fy, vart tar tiden vägen. Så fin din dotter e



kram

#2 - - ingrid:

Varje år vid den här tiden längtar min dotter tillbaks till studenten!! 4 år sedan redan.. Har hon allt fixat och färdigt?! De brukar börja tidigt. Vilken härlig tid ni har framför er!

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åh vilka söta goa tjejer :)



Ja vart tog åren vägen?? Vad hände?? För jag är bara 27 fortfarande ;)



Bokningen stängs den 30/4 tror jag hon skrev :) Kika på hennes sida :)



Kram <3 Och ha en underbar påsk (men vi hörs väl under påsken)

#4 - - Åsa:

Ååh, va kul med syudenskiva! Det dröjer för mig men jag håller med, va tiden går fort!

#5 - - Ninni:

Student nu???



Finfina bilder=) Ha en härlig Påsk, stor kram

#6 - - Agneta:

studeneten ja, minns ännu den terminen med glädje över allt kul som skedde då och det är ju ett högt antal år sedan dess ;-)

glad påsk önskar jag dig med en stor påskakram

#7 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ja jösses, min äldste slutar nian i juni. Vart tusan tog åren vägen?

#8 - - Johanna:

härliga bilder :)



Rösta gärna på min bild



https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1



Det skulle göra mig mycket glad! Sprid det gärna vidare till dina vänner!

#9 - - Sofia:

Kikar in och önskar dig glad påsk! :D

Snöar det hos er också?

Upp