willvin-väska på en arkeologisk utgrävning?

När jag i maj ska på en arkeologisk utgrävning så behöver jag en väska som klarar tuffa tag.
Mitt val faller såklart på en av mina Willvin-väskor.
Men vilken ska jag ta?

Den "vanliga" rymliga Willvin väskan?
eller
Willvin ryggsäcken?

Vilken hade ni valt?


vilken ska jag välja???
utbildning | |
#1 - - Solan:

Oj va svårt. Om man ska bära den med mycket så är ju ryggsäck. Men annars så hade jag tagit en ryggväska

#2 - - Kenneth:

jag skulle föredra ryggsäck :)

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Vissst är det så att mman måste ryta till ibland! :-)

#4 - - Anonym:

en ryggsäck tycker jag är mest praktisk om jag ska vandra ,det blir ju smidigast ,den bruna färgen va snygg!

kramen å va roligt med en utgrävning:)vart ska du åka?

#5 - - Lotta:

Vad kul! Det där med val av väska var svårt men jag hade nog tagit en ryggsäck, den fördelar tyngden bäst på axlarna.



Vi måste få veta mera om din utgrävning!



Kram

#6 - - Ninni:

OJ va svårt..mitt val hade nog blivit den "vanliga", men med tanke på att du kanske ska bära omkring den mycket så får det väl bli ryggsäck=)



ha en fin dag,kramen

#7 - - Agneta:

eftersom jag nu fuskat o läst att du inte behöver bära så mkt så faller ju valet helt klart på den vanliga. Betydligt enklare att packa och mer lätt agtt hitta i skulle jag tro :-)

kram

Upp