det här med tänder...

Ja men se så har jag fått ont i en tand på andra sidan nu då. Eftersom jag fick en infektion och hade så himla ont så kunde jag ju bara tugga på en sida och då uppdagades det att även en tand där gör ont. Så imorgon blir det besök hos tandläkaren igen. Just nu dricker jag bara och äter barnmat....
 
Jag hade i och för sig bestämt mig för att en gång för alla fixa mina tänder nu - trots tandläkarskräck. Måste liksom få ordning på detta nu - orkar inte gå runt och ha tandvärk jämt. Men inte trodde jag väl att det skulle behöva bli "akut" besök varje gång och inte hade jag väl tänkt fixa allt på bara några veckor... Men ja så blir nog fallet.
 
Har jag tur nu så hinner allt fixas ordentligt så att jag slipper få tandvärk när jag är på Teneriffa/Vintersol i fyra veckor. För där ska jag orka träna från morgon till kväll - har jag bestämt.
 
favorit i repris. Måste ut och fota lite mer nu, nu börjar tomaterna mogna och den första gurkan är redan uppäten.
Sjukdom | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Stackare, jag skall till tandläkaren på torsdag. Har fått beviljat ersättning för att fixa dem så vi skall planera.

#2 - - soffie:

men usch va jobbigt hoppas du får hjälp hos tandis imorron,kramen

#3 - - Agneta:

ibland är det visst så att om det börjar jäklas med en så bara fortsätter det..stackars du!
Nåväl, bättre nu än nere på Teneriffa!
kram

#4 - - Agneta:

ibland är det visst så att om det börjar jäklas med en så bara fortsätter det..stackars du!
Nåväl, bättre nu än nere på Teneriffa!
kram

#5 - - messan:

Usch...för tandis när det bråkar.
Varmt lycka till!
Kramar

#6 - - Veiken:

Hej! Vad roligt att du hittade in till mig! Jag läste dina sista inlägg och visst är det bäst att fixa tandelände innan du åker till Teneriffa - denna underbara ö!
Ha det så gott och lycka till med tänderna! ;)

Upp