ett dygn till havs.

Så har mammabloggkryssning dygnet varit och efterlämnar sig en trött, sliten men glad bloggare vid hamnen.
 
Ett riktigt trevligt dygn med många glada skratt, bubbel i massor och god mat. Och en goodiebag som det kommer bli svårt att överträffa. Den var helt underbar och innehöll massor av saker till mig som kvinna inte som mamma och det gillas av mig. Jag har inga småbarn längre och vill inte ha bebissaker så den här goodiebagen var superbra. Tack så hjärtligt till alla som sponsrat och fixat så att denna underbara goodiebag kunde fyllas.
 
goodiebagen uppackad i hytten.
 
goodiebagen uppackad hemma i soffan.
Innehållet fick många fina kommentarer här hemma av familjen. Jag tror alla hittade något dom ville ha där i - helt underbart.
 
Bättre och tydligare recension av goodiebagen kommer när jag har hunnit använda mig utav innehållet.
 
dygnet i mat....
 
...och dryck.
 
Jag vann babyfoot - helt underbart för nu får jag testa igen. Förra gången jag gjorde en behandling så hände det inte alls mycket... Hoppas på dessa nu.
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Wow vilken härlig goodiebag, välfylld verkligen! Nästa gång bara måste jag åka också, så är det bara :-D

#2 - - Marlene:

Nästa gång ska jag verkligen försöka följa med, det låter som ni haft superskoj!

#3 - - TrollMorsan, Mamma Till 9 Troll:

Underbart dygn! Var så roligt att träffa dig också!

Kram till dig!

#4 - - Ingrid:

Åhh. så mycket gott och trevligheter. Blir allt lite avis!

#5 - - Ingrid:

Oj, där kom visst "andra bloggen" men det är samma gamla farmor.. bara den nya jag gjort för mina smycken. Blir lite knepigt komma ihåg ändra..

#6 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Ja det var så kul att ses igen!! Kram!!

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Så kul att se alla bilder som alla lägger ut på sina bloggar.
Men nu vill jag höra lite smaskit skvaller ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/august/real-life-grilla.html

Upp