idag är ingen vanlig dag...

... för idag så är det min födelsedag.
 
Jag fyller "vuxen" - hela 40 år blir jag. Känner mig både gammal och ung på samma gång.
 
frukost på sängen och paket.
 
jag för nästan 40 år sedan (storasyster får vara med på ett hörn).
 
Som ni redan vet så var jag riktigt sjuk mina första 2 år - ni kan läsa mer om det om ni klickar in er på länken. Idag firar jag iaf 40 år och det firas med familjen och en kräftskiva ikväll.
Familj | |
#1 - - inger stark:

Hipp, hipp hurra för min älskade överlevare. det kan man säga, att du lever är ett under. Blir gråtfärdig när jag ser bilderna, minns det som det var igår. Men, vi klarade det! jag är så lycklig för det.

Svar: Ja konstigt hur det hade kunnat blivit om det inte gått vägen - så många som då inte skulle funnits nu... Knasigt att tänka så men ibland tänker man ju så. Kram mamma <3
Marie-Louise

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Än en gång, GRATTIS till världens underbaraste nyfunna vän <3
Present kommer ;)

Stor kram och puss från mig till dig <3<3<3<3<3

Svar: Tack vännen :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Herr Nilssons Fru:

Grattis:)

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Alfva:

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt härlig dag!

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#5 - - inger stark:

Kram älskade unge!!!<3

#6 - - Agneta:

Stort stort stort grattis en dag i efterskott! HAnn ju inte alls med någon dator igår och lär väl bli detsamma idag, fuskar med att sitta här på jobb lite ;-)
kramar i 40tal !!!

Upp