mammabloggkryssning i helgen...

Så är då äntligen helgen här som jag har väntat på - mammabloggkryssningen.
Klänningen är inhandlad, den lilla väskan som jag fick i födelsedagspresent av äldsta dottern får följa med för kameran passa perfekt där och sen rymms det lite pengar och nyckelkort.
 
Det är inte ofta jag har mönster på mina kläder....
Bloggevent | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad tjusig klänning!! Det skall bli kul att ses!

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh gud vad snygg!!!

Kram

#3 - - A-K:

Det låter som en trevlig kryssning :)

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhhhh jag var bara tvungen att kika in igen och säga: SNAAAAR åker vi :) Wiiiiieeeee :)

Kram

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tack fina du!!

#6 - - soffie:

å va snygg den va å så kul med kryssning:)ha det toppenroligt nu!

Upp