Winnerbäck på Gröna Lund.

Igår gick jag och mellandotternGröna Lund för att se Lars Winnerbäck.
Det var helt magiskt.
Förutom tre tonårstjejer som stod bakom oss och pratade/skrek sönder mer än halva konserten
och alla långa människor som bara måste stå långt fram
(vilket jag som kort inte fattar).
Jag fick kika mellan axlarna på folk - jag orkade inte tränga mig framför...
 
Båten "Emelie" åkte förbi.
 
vi gjorde som alla andra, satte oss ner på marken och väntade.
 
Det var så vackert, magiskt och underbart.
Äntligen fick jag se Winnerbäck live.
 
På scenen visades så vackra bakgrundsbilder/videos.
 
När vi skulle hem var det lite smått kaos, Gröna Lund är inte den enklaste nöjesparken för många människor att ta sig ut ifrån. Det var långa köer till alla utgångar.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ninni:

Jag är väl en av alla få som inte gillar Winnerbäck=)

Ha en toppendag, kram kram

#2 - - Agneta:

altid kul att få en spelning live, var länge sedan jag lyssnade på någon som jag riktigt gillar.
Ser ut att ha varit en fantastisk kväll!

Upp