då var resan betald...

Den 6 januari ska mellandottern och jag ta oss ner till Kalmar/Torsås för att skriva in dottern på deras distansgymnasium. Nu är äntligen resan bokad och betald - nu hoppas jag bara bed&breakfast stället har hållit vårt rum så vi har någonstans att sova också. Den 8 januari åker vi hem igen så vi hinner med lite nöje/kultur i Kalmar innan vi åker hemåt igen. Jag vill gärna se Kalmar slott - får se om jag får med mig dottern på det.
 
Allmänt | |
#1 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Ni måste kolla in Kronan också, den var vi på för rätt många år sen och jag och Nicke tyckte det var superbra...

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Härligt!!
sv: Visst var de goda!!

#3 - - Fnulan:

ÅH vad spännande, hur känns det???

#4 - - Ninni:

Klart ni ska till slottet =)

Gott slut vännen <3

#5 - - Kenneth:

låter som om ni har en trevlig resa framför

Gott nytt år

#6 - - Agneta:

då hjälper jag till med att hålla tummarna för att ert rum finns kvar :)
gott nytt år till dig och heladin familj
kram

#7 - - Lotta:

Härligt! Min dotter började jobba som timvikarie i Kalmar, hon flyttade aldrig hem till Karlskrona igen. Det finns mycket trevligt att titta på i Kalmar. Hoppas ni får en trevlig vistelse där.

Gott Nytt År!

Kram

#8 - - Anna:

Härligt med alla mysiga ljus som tänds under den mörkare delen av året. Nu ser jag dock fram emot ljusare tider och det naturliga ljuset! Välkomnar 2013 och våren!

Upp