en julöverraskning på väg med posten...

Igår skickade jag en julöverraskning via posten.
Egentligen inte speciellt för att det är jul utan för att jag lyckats få så mycket fint via alla
härliga goodiebags som jag fått på
Bloggmiddagen, Bloggminglet, Mammabloggkryssningen (<-- Länkar)m.m.
Och mina barn är lite för stora för vissa saker -
och vissa saker kan inte sparas i min "mormorslåda/or".
 
Så igår skickade jag ner ett paket till min systers yngsta dotter -
hon älskar att rita och pyssla.
Så vad kan då bli bättre än att få en överraskning full av just kritor, pennor och pyssel.
Paketet borde komma fram idag eller senast imorgon.
Kritorna och pennorna är sponsrade via Sense (<-- länk)
Tack Sense för att jag kan överraska min yngsta systerdotter.
 
Lite av innehållet.
Och nej min systerdotter läser inte min blogg och min syster vet att paketet är påväg.
Jul | |
#1 - - Kashaya:

Din systerdotter kommer nog att bli riktigt glad över det paketet.=) Hade jag blivit när jag var liten.

Svar: Ja jag hoppas det :)
Marie-Louise

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad glad hon skall bli!!

Svar: Ja jag hoppas det :) paketet hade inte kommit fram idag - så jag hoppas på imorgon.
Marie-Louise

#3 - - Celine Naminah:

Vilken härlig överraskning din systerdotter får. =)

Upp