en vänfika i stan...

Idag mötte jag upp fina Solveig (<-- länk) vid Slussen.
Vi promenerade sen ner mot Gamla Stan och tog en fika på ett riktigt mysigt fik.
Urban Coffee (<-- länk) heter det och ligger Stora Nygatan 40 i Gamla Stan.
 
Jag drack min första cappuccino sedan operationen -
det gick bra.
Men jag blev mätt på den - hahaha...
 
Sen tog vi oss ner till Medeltids museet och gick in där och kikade lite.
Riktigt mysigt.
 
Galgbacken, Stadens stenar (<-- länk), skelett och annat...
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Tack för en jätte trevlig stund.

Svar: Tack själv :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Madde - Trucker Mamma Madde:

Åhh ja det är verkligen kanon med denna second hand!
Idag var vi dit igen..
Haha två kassar till med grejer denna gång till mig själv. ;)
Helt galet det kommer in så jäkla mycket hela tiden man blir ju knäpp. :P

kram

Svar: Låter nästan lite lyxigt med en sådan bra secondhand affär i sin närhet :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Trolda:

Mysigt md fika och att strosa runt o kika på saker... härligt att cappuccinon smakade gott! =D

Trolda - kramar =D

Svar: Ja den satt fint :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Ninni:

Kan tänka mig att du blev mätt på Latten =)

Hur går det??? Ha en fin fredag, kramen

Svar: Det går jättebra :) Kram
Marie-Louise

#5 - - melinda - mamma till Nova:

låter som en helmysig dag :)

Upp