Gamla Stan i sin vinterskrud...

En tur in till Gamla Stan för att fixa det sista på julklappslistan.
Det är så vackert där i Gamla Stan!
Jag älskar verkligen den stadsdelen.
 
man känner historiens vingslag när man strosar där i gränderna.
 
mysiga små butiker gömmer sig i gränderna.
 
Julmarknaden andas genuin jul.
 
så vackert.
 
 
Jul | |
#1 - - Annalena:

Jätte fina bilder, genast så tänker jag på Per-Anders fågelströms böcker, själv har jag aldrig varit i huvudstaden.

God Jul & Gott Nytt År

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#2 - - Kenneth:

GOD JUL

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#3 - - Ninni:

Mmm mycket fint =)
Önskar di och de dina en riktigt skön Jul, stor kram <3

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Du och jag och gamla stan :) I sommar kan vi väl gå på spökvandringen :) Du är ju redan "kompis" med alla döingarna då ;)
Nu vill jag önska dig och din familj en underbar jul <3
Stor kram till dig från mig

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#5 - - Fnulan:

Fina bilder!! Och en fin jul till dig!!! <3

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#6 - - Lena:

Önskar dig och din familj en underbar jul! Kram

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#7 - - JUNITJEJ:

Fina bilder!

Svar: Tack :)'
Marie-Louise

#8 - - Agneta:

Vill önska er en god jul och hoppas att dagen blir precis vad ni önskar!
kram

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#9 - - Marlene:

Tassar runt och önskar GOD JUL!

Svar: GOD JUL :)
Marie-Louise

#10 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vill krama om dig på "riktigt" men får göra det via våra bloggar ist :)
KRAM

Svar: Vi får väl ta oss en fika snart i stan :) Kram finaste vännen <3
Marie-Louise

Upp