Julafton i lite bilder...

Min julafton var lugn och skön.
Vi var här hemma och svärföräldrarna kom över och firade.
Åt lite god julmat -
inte som andra år utan bara det som jag tycker är absolut godast.
 
Julklappar och soffhäng.
 
3 böcker, en Pippi-tröja, en Pippi-halsduk,
Spa-behandling för mig och mannen, stort korsord, träningskläder.
Och pengar så jag kan köpa nya fina kläder senare (när fler kilon försvunnit).
 
Idag har vi spelat Monopol.
E vann en gång jag vann en gång - rättvist och bra.
 
Nu blir det soffmys igen...
 
Jul | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Låter som en underbar julafton :)
Kram

#2 - - Ninni:

Lugnt&skönt..nice=)
Hur går det att äta då, är det lite lite i taget som gäller?

Ha en god fortsättning, kram kram <3

#3 - - Celine Naminah:

Jag åt ckså bara det ag tycker är gdast... 3 bitar sill, en matsked janzon, en leverpastejsskiva, 3 bebostomater, en ägghalva och en halv skiva sylta med rödbetssallad ch till det en halv smörgås med ost och leverpastej sen var jag proppmätt. Du då, vad åt du?

Svar: oj vad åt jag. 1 mask Jansson ungefär, 2 köttbullar, 1 msk rödbetssallad, 1 skiva skinka, och lite sill. Det var ungefär vad jag orkade. Inget bröd och ingen potatis :)
Marie-Louise

#4 - - Anna:

Vilka otroligt härliga bilder ifrån gamla stan! Har också alltid älskar den delen av Stockholm, det är ett smultronställen som jag besöker varje gång jag är upp till Sthlm.
God jul och gott nytt år!!!
Kram

#5 - - Yohanna i Las Palmas:

Så kul att höra hur du har haft det i jul.
Mys pys ser jag och en massa monopol har jag sett på facebook ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk, för nu är det dags att knyta ihop det här året, år 2012 med ett Real Life om vad som var det bästa med 2012:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/december/real-life-arets-upplevelsehandelse.html

Upp