lagom i tid...

Vad lagom snön kom här hos oss -
precis lagom till december och advent.
 
Nu är det vinter ute och julpyntet hänger uppe i Farsta Centrum.
 
Jag målade ett väggskåp vitt och mannen min borrade upp det på hallväggen.
Nu har jag mina "pryttlar" där istället för på byrån.
Så får adventspyntet plats lite bättre.
Jul | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Smart!! Det blir jättefint!

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det är så vackert med all snö :)
Kram

#3 - - Ninni:

Vilket fint skåp =)
Va kul med en adventskalender för vuxna vill jag också ha !!

Härligt att du mår bra och att du gått ner så pass mycket i vikt.

Ha en fin dag/kväll, kram kram <3

#4 - - soffie:

så fint skåp du har gjort, å det är verkligen vackert ute nu men det är verkligen knepigt ena dagen varmt för årstiden sen smäller det till å blir extremt kallt istället,det där lagom försvann visst,hos mej hade vi -17 grader i morse brr...

#5 - - soffie:

så fint skåp du har gjort, å det är verkligen vackert ute nu men det är verkligen knepigt ena dagen varmt för årstiden sen smäller det till å blir extremt kallt istället,det där lagom försvann visst,hos mej hade vi -17 grader i morse brr...

#6 - - Agneta:

även här kom snön exakt på rättan dag!
Och skåpet blev ju hur bra som helst, snyggt och ändamålsenligt
kram

Upp