Tack för skorna :)

Tack fina Emelie för de två paren gymnastikskor som jag fick idag. Det blir perfekt sen när träningen drar igång ordentligt efter 13 januari. När jag hade opererat mig så sa Emelie åt mig att kolla på sportamore´s hemsida och välja ut tre saker som jag ville ha. Det slutade med att jag valde två par gympaskor (hittade ingen 3:e sak som jag behövde) eftersom det blir perfekt när träningen drar igång igen i januari. Jag riktigt längtar till gymmet nu men jag vet att jag måste vänta minst 6 veckor efter operationen så mitt gymkort är fryst till den 13 januari - men då ska jag börja igen och nu har jag nya snygga skor också.
 
Tack snälla Emelie.
 
Trevligt när ens barn börjar arbeta och tjäna pengar så de har råd att köpa fina presenter till sin mamma <3
Familj | |
#1 - - Fnulan:

Men så snällt!!! Det är du värd!!!

Svar: Kram :)
Marie-Louise

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vilken underbar dotter :) Men med en så underbar mamma så är det förståerligt <3 KRAM

Svar: Åh tack vännen - de orden värmde ordentligt <3 Kram
Marie-Louise

#3 - - Ninni:

Ska du ha en av varje på dig när du tränar..*fniss*

Snäll dotter, kramen

Svar: Ja jag tänkte det ;) hihihi Kram
Marie-Louise

#4 - - Anna:

Och det är alldeles underbart att som barn också kunna ge utan att det drabbar vardagsekonomin!
Min mamma envisas alltid med att bjuda på fika/lunch mm om vi är ute. Ibland vill jag bjuda men "- behåll dina pengar du!"
Eller så envisas hon med att betala tillbaka om jag "lagt ut" för fika!
Men det är som sagt gött att kunna få ge nåt tillbaka också!
Anna

Svar: Jo visst är det så. Min mamma och jag brukar försöka gå ut och äta bara hon och jag var annan månad ungefär och vi bjuder var annan gång - det känns alltid bra att få kunna bjuda sin mamma på middag :) Kram
Marie-Louise

Upp