bloggmingel...

Jag bestämde mig idag för att jag även vill gå på Bloggminglet som är i Älvsjö i april så jag bokade en biljett dit. Nu är bara frågan om jag ska nöja mig med en dagbiljett eller om jag skulle kunna få kosta på mig en övernattning på hotell. Det vore verkligen lyxigt att få kunna sova över men jag får se hur jag gör, ekonomin ska ju gå ihop också... Återkommer med hur det blir.

Vilka andra bloggare där ute ska gå på detta?


När: 28/4-29/4-2012

Var: Stockholm, Rica Talk Hotell i Älvsjö

I priset ingår följande:

  • Övernattning med del i dubbelrum inklusive frukostbuffé ”God morgon” Alt. övernattning enkelrum, inkl frukostbuffé (tillägg 495kr)
  • Internetaccess via trådlöst nätverk
  • Konferenslunch med förrätt, varmrätt, mineralvatten/lättöl, kaffe och hemmagjord chokladtryffel.
  • Snittar & bubbel
  • 3-rätters middag med mineralvatten/lättöl och kaffe/te och 2 glas vin/2 öl eller alkoholfritt alternativ.
  • Föreläsning med ”Hannah Graaf Karyd & Peter Karyd”
  • Knyta kontakter med företag/utställare
  • Ta del av nya produkter/tjänster
  • Liveband
  • Lyxig goodiebag
  • Överraskning på hotellrummet
Nöje | |
#1 - - Nett:

Om du ändå skall dit så tycker jag att du skall kosta på dig en övernattning :) Kram

#2 - - Aspiga Celine:

Vad kostar detta kalas då? Blir ju lite frestad jag med måste ju erkännas.

#3 - - maria:

jag vill gärna gå men tyvärr så finns inget utrymme ekonomiskt i dagsläget..funderar på om vi bloggare som känner för det ska ha en träff i stockholm under våren ;)



är du ledig i helgen så kan vi gå en promenad ?



må så gott fina du <3

kramar maria

#4 - - maria:

Du får en gåva av mig hos mig <3

#5 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Det tycker jag Du ska kosta på Dig. Det är Du värd tycker jag.Hade jag inte varit så upp i åren kommen hade det nog varit kul. Men jag roat mig färdigt.

Jag bor inte så himla långt från Älvsjö-Mässan, jobbat där faktiskt som kallskänka på -80talet.När det var ont om jobb tog jag allt som fanns.Som jag kunde klara av.

Sen har jag varit där andra gånger också, en robotmässa med jobbet på-90 talet.Ett barndop var ordnat där.



Blir kul att få höra sedan hur det var, kanske vi får se på teve därifrån.



Kram Mi

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag är sååååå glad att du kommer dit :) Det betyder att vi får träffas :) ME LIKE!!! :)

#7 - - Sandra:

Ja!!! Vad underbart att du kommer!!! Då kommer vi att få träffas!! Gud, vad roligt!! Kramar fina du!

#8 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Jag skall dit!!

#9 - - Pia:

Absolut ska du kosta på dig en övernattning.. Hur ofta gör du saker bara för DIG? Seriöst?? Ibland måste man prioritera sig själv! :) Be om sponsring av familj och släkt om inte du har pengarna det kostar..

Jag skulle också kommit, men det blir väldigt dyrt med resan från Umeå t o r! ;)

Upp