cillit bang spray/skum....

Som jag skrev om i det förra inlägget så blev det en rejäl städning här hemma (mest i ren frustration och ilska) och jag testade en ny produkt som jag köpte hem i veckan, Cillit Bang spray/skum.

Jag använde den i badrummet och på toaletten, det blev rent men inte renare än om man använder deras "vanliga" rengörings spray eller någon annan rengöringssray.
Visst jag behövde inte gnugga utan mest bara skölj av - men jag tycker inte man behöver gnugga så mycket med anna rengöringsspray heller.
Den var INTE dryg!
EN städning räckte flaskan till och det tycker inte jag är helt okej.
Jag sprayade ett badkar och väggen bakom, två handfat och en toalett -
och nu är sprayen slut.
Inte vidare drygt anser  jag.

Jag är oerhört glad att jag köpte den när min ICA butik "rea:de" ut den till halva priset.


bilden lånad från cillitbang.se
Tips | |
#1 - - Susanne P:

Ibland åker man dit på reklam. Och jag är hopplös. Jag går på allt! Men jag köper alltid när det reas.....och tur är väl det! ;)

Kram & ha en fin fredag.

#2 - - carina:

Jag har oxå köpt detta en gång!

Men pyttsan inte fungerade det inte :(

Nej, tacka vet jag såpa och vatten det fixar det mesta :)

Ha en fin kväll vännen!

Kramen♥

#3 - - Andreas:

Tack för vaningen, då ska jag passa mig för denna spray. Vilken rekommenderar du annars? Helst en som passar för badkar gjorda i akryl.

Upp