ett rejält träningspass...

Konditionsträning i 70 minuter blev det idag - fördelen när gymmet har tv vid konditionsmaskinerna. Jag tittade t.ex på Familjen Annorlunda och då flöt ju träningen liksom på av bara farten. 45 minter promenad i snabb takt, cykling i 15 minuter och sedan testade jag "handcyklen" i 10 minuter så nu kommer jag nog ha en grym träningvärk i bröst, rygg och axlar imorgon. Men den kändes ganska effektiv för träning av överkroppen och den fick upp flåset precis som de andra konditionsmaskinerna, så den komemr jag garanterat köra igen.

Imorgon ska jag följa med min yngsta till skolan, dom har "föräldrar vecka" just nu och dottern vill att jag följer med imorgon OCH på fredag, så jag får följa med två dagar. Och det tackar jag INTE nej till. Så imorgonbitti ska vi ge oss iväg ihop till skolan och jag har packat ner mina skolsaker så kan jag plugga när hon har lektion. Första lektionen är Skate och det ska verkligen bli skoj att få se henne när hon skejtar. Återkommer säkert med bilder på det imorgon. Nu ska jag gå och sova, har värmefilten på i sängen så det är varmt och skönt när jag kryper ner.


våren jag träffade min blivande man - 1992.
Så där smal kommer jag aldrig bli igen eftersom jag hade en (ganska rejäl) ätstörning då - som min älskade hjälpte mig bort ifrån, men smalare än nu ska jag lyckas bli i alla fall.
Vikt och motion | |
#1 - - Ninni:

OJ va du är duktig, själv har jag inte kunnat träna nåt på ett tag, har haft/har en envis förkylning.

Men nu har jag fått "meducin"=)



Ha en fin alla hjärtans dag..kram kram

#2 - - ejmis:

Svar: Jag jobbar på Rättspsyk, och det är ju en typ av sjukhus.

#3 - - vuxenmamman:

Du är flitig med träningen men precis som du säger- du ska inte inte bli som 1992. Håll dig inom ramen.



KRam till dig på alla hjärtans dag.

#4 - - carina:

Vad du är duktig med din träning!



Önskar dig en fin alla♥ dag vännen♥♥♥

#5 - - Aggie:

Jaa, detta eviga kämpande med vikten, tänk om man kunde vara glad som man är bara man mår bra, men man mår ju inte bra när man inte mår bra för att man inte trivs med vikten....om du förstår vad jag menar!

Kram

Agneta

#6 - - Susanne P:

Vad du jobbar på bra!

Kram

#7 - - erika:

tycker jag också borde få börja på sats så kan vi ha träningsdejter mamma ;) <3

#8 - - Agneta:

vad kul att du kommit igång så ordentligt med träningen..och visst är det väl så att det går lättare med en tv framför näsan :-)

roligt också att du får följa med till skolan två dagar, jag har lovat Emil o tuva att vara med dem någon dag på deras lektioner. Måste få till det innan 9april då de sista 5 föräldradagarna annars brinner inne när Tuva fyller åtta.

kram

Upp