hela dagen vikt åt tenta...

Igår satt jag hela dagen i skolan med min tenta och idag har jag suttit hela dagen hemma med den. Nu börjar den bli klar - känns det som. Lite finjustering imorgon sen kan jag nog skicka in den tror jag. Tänk att det alltid ska kännas så knepigt när man ska skicka iväg en tenta - den känns ju aldrig helt klar. Och på måndag börjar arbetet med B-uppsatsen. Som jag har bävat för denna stund och nu är den här. HJÄLP! - hur ska JAG fixa det. En B-uppsats liksom.


ja visst här har jag suttit igen vid mitt köksbord...

Tog med mig en av döttrarna för att panta "lite" flaskor idag. Ja det var inte så "lite" och jag vägrade att gå själv och skämmas med dom. Då är det bättre att ta med sig en dotter så man kan skratta bort det jobbiga...


147 kr fick vi i pant-pengar. Det är nog rekord för oss tror jag...

utbildning | |
#1 - - Petra:

Ja varför e de så pinsamt att panta IGENTLIGEN?! Men jag e exakt likadan. Skickar gärna sambon ha ha eller tar med min dotter,

vad e de för tenta?

#2 - - Jennifer:

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

#3 - - Petra:

Oj spännande. Måste vara intressant.



Javisst gör man de ? Ha ha Skönt att det inte bara är jag som känner så =)

Trevlig kväll =)

#4 - - vuxenmamman:

Jag kommer ingen vart med min uppsats......fattar det inte men det känns helt ointressant liksom....



KRAM

#5 - - Agneta:

oj, så mkt i pant har vi nog inte kommit upp i men min själ inte långt ifrån. Det brukar samlas en massa innan någon får tumarna loss.

kram

Upp