helgen rusade iväg...

Ja helgen rusade ibäg som vanligt, jag tycker knappt jag han med någonting. Jo jag träffade min fina mormor en liten stund i lördags.




Lite bilder på mormor och mamma...

Sen skulle jag plugga igår och somnade såklart med boken och vaknade ungefär efter två timmar. Ja boken var ganska tråkig men liksom två timmar. Dagen bara rusade iväg sen.

Nu ska jag iväg till skolan och ikväll blir det träning. Jag tycker måndagskvällar fungerar väldigt bra att träna på. Helgerna är värre att hinna få in träning på. Då är det så mycket annat som pockar på. Fast nu i lördags så tog jag ett pass på vår Crosstrainer och orkade köra hela 15 minuter, det är rekord för mig. Så träning på helgen kan jag ju få till hemma faktiskt.
Familj | |
#1 - - Linda aka Javamorsan:

Jag får inte in träning någonsin verkar det som jag :(



#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Ja visst rusade helgen förbi. Jag fattar inte att det redan är måndag IGEN.



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk till veckans real life om du skulle bli sugen att hoppa med ;)

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-utmaningen.html

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åh vilka underbara bilder <3 Jag blir alldeles rörd!!

Sånt underbart lyx att få ha sin mormor nära sig <3



Njuuuuut!!



Stor kram

#4 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Välkommen in i nya bloggen! =)

Kram!

Upp