mammablogg galan 2012...

Jag bestämde mig, jag vill gå.

Jag bokade en dagbiljett så får jag möjligheten att träffa alla underbara bloggare i alla fall under dagen.
Jag tvekade först men jag vill verkligen gå på mammablogg galan 2012.

Det finns tre olika alternativ vid bokningen

Att dela rum med någon till en kostnad av 1795:-
Att ha ett eget rum till en kostnad av 2095:-
och så finns även möjligheten att köpa en dagbiljett till priset av 950:-
I detta pris ingår följande:
  • Hotellvistelsen Lördag 5/5-2012 till Söndag 6/5-2012.
    Del i dubbelrum, enkelrum eller dagbiljett
    Entré till Sturebadet Haga
  • Lunchbuffé vid ankomst under lördagen.
  • Entré till mässan.
  • Tre-rätters galamiddag inkl 2 glas vin, öl eller cider.
  • Champagnemingel.
  • Middagsunderhållning.
  • Frukostbuffé.
  • Goodiebag.
Vi lovar Er dessutom en och annan överraskning under Ert dygn tillsammans med oss.

Låter det inte mysigt??



Jo visst låter det mysigt. Nu blir det ingen övernattning för min del, men mingel och trevligt sällskap under dag/kvällstid i alla fall.
Och det kan räcka långt för min del...
Tips | |
#1 - - Agneta:

kan säkert bli en mkt trevlig helg :-)

#2 - - Susanne P:

Det låter jättemysigt!

Kram

#3 - - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Blir nog inget för mig. Ska ju på Bloggminglet 2012.

Kram

#4 - - Fnulan:

JÄTTEGLAD att du kommer vännen!!!

#5 - - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Ja det är verkligen sjukt att det är så 2012! Man blir förbannad!

#6 - - ejmis:

Det blir säkert en mycket trevlig dag!! =)



Särskilt högriskskydd innebär att karensdagen försvinner.

#7 - - carina:

Det låter jättetrevligt :)

Kramen vännen♥

#8 - - Emelie:

Va roligt :-D

#9 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Sååå kul att ses :)

#10 - - LILITH - Borderline & mamma:

Jag önskar verkligen att jag kunde, men ekonomin säger NEJ!!



Sv: Ja, jag fick ett erbjudande ifrån dem och tänkte att man kan ju alltid testa. Fungerar det inte så är det ju bara att flytta tillbaka till mitt.

#11 - - Fröken M:

Åh, jag skulle så gärna vilja gå, men i år räcker nog inte pengarna riktigt till tyvärr... :/

#12 - - Aspiga Celine:

Du får berätta mera om det där sen och vad det var i goodiebagen när du varit dit. =)

Upp