musikutmaning dag 3...

Dag 3 i musikutmaningen.

En låt jag förknippar med att dansa tryckare - Lady in red med Chris DeBurgh:


Det här är verkligen en låt som man kan dansa tryckare till....
musikutmaning... | |
#1 - - Liw:

Så bra, på alla sätt!



SV: kan tänka mig att de vaknätter som uppstår med tonåringar är bra mycket värre än de med småbarn. En bebis är ju i alla fall i närheten och under "kontroll"...



kram

#2 - - Ninni:

Den är fin den..dessvärre kunde jag inte lyssna nu eftersom datorn på jobbet saknar högtalare!



ha det..kramen



#3 - - Nett:

Absolut, en låt som berör och är vacker :) Kram

#4 - - Ama de casa:

Åh! Den låten känner till och med jag igen :-)

#5 - - Ingrid:

Åhh, nu blev jag ju rentav dansesugen!!!!

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Den låten är ju en klassiker.. åhhhhhh vilka minnen jag fick nu då :) Jösses!! ;)



Jag vet inte vilket jag ser mest fram emot, att få sova en natt för mig själv eller själva bloggminglet :) Båda ska bli lika underbart!! :)



Kämpa på nu med din uppsats!!



Och ja, vi gör verkligen ALLT för våra barn... men hur länge ska man orka?? Min dotter fyller 19 i år och hennes småsystrar 4 år och snart 6 år börjar gå om mentalt...

Jag blir TRÖTT!!!



Stor kram



#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Jisses vilka minnen som kommer fram. Detta var en riktigt rolig utmaning. Så mycket man kommer ihåg och vilka låtar det finns.



Hälsningar

Yohanna

#8 - - Malin:

Sv. Ja alla dessa låter som spelas i dag har man nog dansat en och annan tryckare till. varför gör man inte det längre? Ha en bra kväll! Kram

Upp