nu ska jag ta helg...

Efter en hel dag med värkande kropp i skolan med en tenta som skulle in idag eller rättare sagt i natt är jag ganska slut nu. Men nu är tentan genomläst, korrigerad och justerad och alla referenser ligger rätt så nu är den inskickad. Nu kan jag inte göra någonting mer med den. Nu är det upp till läraren att bedöma mina kunskaper om vetenskap och teori runt det arkeologiska ämnet. Det känns faktiskt riktigt skönt att ha fått iväg den nu. Den här gången var det inte lika jobbigt att skicka iväg den som det har vart andra gånger som jag har skickat iväg tentor - kanske var jag verkligen klar med den här.

Så nu ska jag ta helg. Och nej vi får inget sportlov vi som studerar på högskola/universitet - men ack vad jag skulle behöva ett. Men på måndag blir det nya tag när B-uppsatsen ska påbörjas. Nu ska jag ta mig ett glas vin och lägga mig i ett hett bad tror jag. Trevlig helg alla läsare - jag återkommer med nya krafter imorgon...


imorgon ska jag nog ta mig ut på en långpromenad ner till sjön.

Jag träffade fina Maria och hennes söta son Viktor imorse på tunnelbanan när jag skulle iväg till skolan. Jag önskar att jag hade haft några fler hållplatser som jag skulle åka så att vi hade hunnit prata lite mer. Men Maria vi kan väl försöka ses på en fika eller promenad snart så vi hinner prata lite.
Vardag | |
#1 - - Martina:

Duktig du är! Det är nog som du säger att du är mer färdig med denna. :-)

#2 - - Agneta:

låter skönt att kunna känna att man är färdig med sin tenta, och känna ro med att lämna den ifrån sig :-) den är säkert lika bra som vanligt!

njut nu av det varma badet, ta det lugnt i helgen och låt kroppen få lite vila!

kram

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja jag skulle då verkligen behöva det där sportlovet!!



Stor kram

#4 - - vuxenmamman:

Bra jobbat!!!Fin bild också.



KRAM

#5 - - Fnulan:

MYSIGT! Vi tog en promenad längs stranden! BRA kämpat med tentan!

KRAM

#6 - - carina:

Härligt med promenad!

Här har jag och vovs varit ute och skottat i det fina vädret :)

Ha en fin dag vännen!

Kramen♥

#7 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Hej, jag tog bort det från FB det där med Frank. Det var tydligen mer information som skulle till. Jag säger till när det blir dags men tror det blir i början på maj.

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Kikar bara in och önskar dig fortsatt trevlig helg <3



Kram

#9 - - Aggie:

Ja, ta helg och hoppas den pågår och vilken underbar bild på bryggan!

Agneta kram

#10 - - soffie:

härlig bild hoppas du kom ut på en härlig promenad, trevlig helg !

#11 - - Maria - Bloggdesigner:

Fin bild =))

Upp