semlor på fettisdagen :)

Ja idag blev det semlor - det hör ju till.


gott blev det...
mat | |
#1 - - Anonym:

mums men jag har inte ätit någon idag!

#2 - - maria:

det blev det här hemma oxå, och på jobbet :)



kram kram

#3 - - vuxenmamman:

Jag har inte ätit en enda semla i år. Jag gillar ju inte vispad grädde men mandelmassa och bullen är svåra att avstå. Men jag är en envis en så har jag bestämt mig så har jag ;-)



KRAm

#4 - - Tävling på Babydjungeln - Jeanette:

Åh så gott

#5 - - Susanne P:

Jag har en semla som står och väntar på mej men jag är så mätt efter middagen så jag tror att jag sparar den till i morgon... ;)

Kram

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Mmmmmm mumsigt :)



Kram

#7 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ja det där är gött det .-)

Visst är det helt OK, kul att du uppmärksammade det med längden :-)

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hihihihihi ja det är inte klokt hur man är med "tvätten" ;)



Kram

#9 - - Fnulan:

Ser JÄTTEGOTT ut!!!!

#10 - - Fiona:

det ser super gott ut! lust att följa varann via bloglovin? :)

#11 - - carina:

Ja, dom som tycker någonting annat är väl lite knasig, eller hur :)

Kramen♥

#12 - - Ninni:

Tror minsann alla åt semlor utom jag..smakade det bra=)



kram

#13 - - Ama de casa:

Smarrigt :-)

#14 - - RackarTuss:

Jag hoppade över semlorna jag

#15 - - Linda aka Javamorsan:

Skippade semlan i år faktiskt!

Upp