skolan hela dagen idag...

Kroppen värker och ryggen måste ha gått av i natt - jag känner mig helt ledbruten (som vanligt). Det är tur endå att jag inte behöver bege mig till skolan fören vid 9-tiden. Då kanske jag har en chans att mjuka upp kroppen och ta en extra värktablett som hinner hjälpa. Det är så satans jobbigt att alltid ha denna värk i kroppen. Just nu skulle jag kunna göra nästan vad som helst för att få slippa denna värkande kropp.

Men jag måste ta mig till skolan idag och kika igenom tentan en sista gång innan jag skickar iväg den. Ikväll ska den vara inne. Fördelen med att den ska in ikväll är att jag kommer få en ledig helg nu i helgen. Inget jobb, inget plugg - bara ledighet med familjen. Det kan verkligen behövas. Nästa vecka har barnen sportlov så då behöver jag inte stressa upp på morgnarna heller för att väcka och tjata upp något av mina underverk - utan kan i lugn och ro kliva upp lagom så jag hinner iväg till skolan...


allt är nedpackat i ryggsäcken...
Sjukdom | |
#1 - - carina:

Lycka till med tentan idag :)

Ha en fin dag vännen!

Kramen♥

#2 - - Ninni:

Oh va jobbigt att ständigt ha värk=(

Tentan kommer du klara galant, det är jag övertygad om.



Skönt för dig att bara vara ledig i helgen. men har inte du sportlov??



Kram kram

#3 - - RackarTuss:

Önskar lycka till med tentan :)

#4 - - Husfrun:

Lycka till i dag. Skönt att du får en ledig helg. För mig blir det lite precis tvärt om, men jag ska nog hinna njuta och varva ner i helgen jag också :)

#5 - - Lotta:

Skickar massor av värmande kramar till din värkande kropp och jag håller tummarna för att din tenta blir till belåtenhet.

Fredagskramar :-)

#6 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

haha ingen fara., det är bara när man skriver kommentaren! :)

Kram!

#7 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åh vännen jag önskar verkligen att vi på universitetet oxå kunde få ha sportlov... hade behövt det!!!



Kram <3

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Tack snälla rara <3



Sänder dig en varm kram från mig till dig

Upp