tentavecka igen...

Ja så är det då tentavecka igen. Dessa tentaveckor kommer ofta känns det som och det är ju inte så konstigt eftersom varje delkurs är fem veckor lång och sen blir det tenta på det sista veckan så ungefär var femte vecka måste det alltså bli tenta. Den här tentan är väldigt annorlunda mot de andra vi har haft, denna är mer inriktad på vetenskap och vad vetenskap är - inte helt enkelt. men nu ska jag sätta mig i soffan och påbörja tenta - jag ska bara hänga tvätt och fixa en disk i diskmaskinen först....

Jag håller med er alla, ni som kommenterade under förra inlägget. Boken Felicia försvann känns inte helt okej och som jag tror att ni förstod av förra inlägget så är jag inget fans av Anna Wahlgren. Jag tycker att hennes metoder är helt vettlösa emellanåt.

Nu ska jag gripa mig an en annan bok (ja i tenta pauserna alltså) som en annan dotter har skrivit nämligen Dårens dotter av Mian Lodalen. Återkommer med recension sen...


bild lånad från bokus.com
utbildning | |
#1 - - Martina:

Jag har aldrig förstått mig på AW och aldrig testat hennes metoder eftersom de har verkat helt befängda!



Är det kanske Mammablogg galan du ska på?

#2 - - messan:

Önskar dig lycka till med tentan:)! Skönt att lägga in lite annan läsning också...en paus:).Hon är inte min favvo heller.

Kram

Upp