vilodagen blev inte av...

Jag hade tänkt vila från träningen idag, ta en vilodag. Men det blev inte riktigt så. Först städade jag hela lägenheten och det är banne mig träning. Dammsuga och skuragolv tar på kroppen eller ja mest ryggen, men lite träning är det allt. Sen fick jag för mig att jag skulle testa vår crosstrainer igen, jag har inte kört den på ett tag nu. 15 minuter orkade jag, det är rekord. Men fy vad slut jag var sen. Så nu unnanr jag mig en liten skål ostbågar och har fredagsmys.

Trevlig helg alla läsare :)


ska nog ta och tända lite ljus och mysa lite i soffan med min sköna stora filt.
Vikt och motion | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Inte skulle Du väl äta ostbågar ovanpå den där gympan.

Har Du inte prövat de nya majsflarnen Chrunchos m.sour cream. Dem gillar jag och doppa dem i créme fraiche. En sådan påse räcker fyra Fredagar åt mig.Lite måste man unna sig.



Är allt bra med Dig och töserna.



kram Mi

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Du är så galet duktig!!!



Fasen jag måste börja nu om jag ska våga mig ur vassen i sommar :)



Kram finaste <3

#3 - - Kristina J:

Vad duktig du har varit! Trevlig helg till dig också!

#4 - - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Ja sonen tycker om de mest märkliga grejerna. Ha ha... :)



Ja med träning och mat går det bra men vikten den står still! :)

Kram!

#5 - - Ama de casa:

Ostkrokar. Det heter ostKROKar. Annars är du väldigt duktig om man bortser från det lilla skrivfelet ;-)

Upp