jag hittade måttbandet...

Nu har jag mätt mig - hela kroppen, både högt och lågt och jag har staplat upp allt i spalter så nu kan jag se mina framsteg i och med träningen och en vikt är även tagen. Jag kan säga så mycket som att siffrorna var inte precis de roligaste siffrorna som jag har skrivit upp - men det kan ju bara bli bättre nu, eller.

Imorgon ska jag ha vilodag för det måste man också ha, eller jag vet att jag måste ha det för annars blir min reumatism väldigt bråkig med mig. Så imorgon blir det nog plugg hela dagen.



Mitt första mål med träningen är att jag ska få bättre kondition och styrka tills det blir utgrävning i maj. Och gärna några kilos viktförlust på det. Men en utgrävning är tung så det gäller att bygga upp kroppen så att den orkar.

Vikt och motion | |
#1 - - maria:

Vad duktig du är som har börjat träna, nu ska du vara såå stolt :)



Vad är det för utgrävning du ska vara med på i maj ?

Låter spännande !



Hoppas dagen varit mysig och att helgen blir fortsatt bra <3

Kramar Maria

#2 - - Fnulan:

Jag blir trött bara jag läser ordet träning... zzzzzzzzzzzzzzzz

PUSS FINA DU!

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Gud vad spännande saker du kommer få jobba med. Lyx!!! :)



Och du får mig verkligen att vilja gå ner och köpa det där arma träningskortet :)



Kram

#4 - - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Tack!! haha ja jag var som du innan. Men vi har det väldigt tajt ekonomiskt just nu men tidningar är ju peppande. Men att dem ska vara så jäkla dyra. Annat var det på vår tid. ;)

kram

#5 - - Jessica:

Vad häftigt!!! = )Vad roligt hoppas du kommer ha super kul ju. Ha en bra dag kram

#6 - - Ninni:

När du väl börjar gräva kommer säkert kilona att rasa.



Klart det blir bättre..kram kram

#7 - - Barnens Hjältar:

Ja det blir bara bättre :-)

Min dotter som är 14 smyger ut och åker pulka på kvällen ;)

#8 - - Maya:

Åhh utgrävning, vart ska ni gräva?

#9 - - Ingrid:

Har en svärdotter som precis tagit itu med sitt liv (läs kropp) Trots jämn födelsedag har hon varit stenhård!! Inga kolhydrater frukt eller alkohol. Strängt de första veckorna sen får hon äta grönsaker varannan dag och lägga till frukt en gång i veckan.. Stendiciplin har gett ca 4 kilo redan första två veckorna.. Men får äta fritt av proteiner, så säger själv att det går jättebra.

#10 - - Tommy:

Sv: Tack , visst är dom söta..

Ja det är riktigt bra träning för dom små liven ..



Speciellt för Prada som är PL opererad och har Ep, och går lätt upp i vikt av EP medicinen.

#11 - - Babydjungeln - Jeanette:

lycka till och tycker det bra du satser på styrke och kondition först ;)

#12 - - soffie:

va roligt att du har kommit igång med tränigen:) å vilodagar måste man ha hoppas nu din reumatism inte gör sig alltför påmind, vart ska ni på utgrävning? kramen

#13 - - Agneta:

så bra att du tänker framåt och inte bara för stunden, att du har utgrävningen som mål gör nog att motivationen tas ett steg längre än vad det gjort annars?! Jag måste oxå hitta motivation..men vilar nog att tag till och hejjar på dig istället!

kram

Upp